Het team van FP management BV is samengesteld uit een registeraccountant en een aantal juristen, accountmanagers en boekhoudkundige medewerkers, die bij hun werkzaamheden worden ondersteund door de secretariële medewerkers.
Bij FP Management BV zijn wij van mening dat elk van de medewerkers een belangrijke rol speelt in de dienstverlening aan de cliënten en medeverantwoordelijkheid draagt voor de kwaliteit daarvan.
Alle medewerkers beschikken over een gedegen, jarenlange ervaring, opgedaan in de trustbranche. Dankzij hun ervaring, gekoppeld aan de nodige vakkennis, is FP Management BV in staat de belangen van de vennootschappen van haar cliënten op een uitstekende manier te behartigen.
Geboren en getogen in Rotterdam.
Nadat ik mijn studie rechten aan de Erasmus Universiteit had afgerond ben ik in 1992 via een stageplek terecht gekomen in de trustsector. Na voor een tweetal trustmaatschappijen te hebben gewerkt in diverse functies ben ik in 2010 bij FP Management BV begonnen.
Wat mij aanspreekt bij FP Management BV is het feit dat FP Management BV een "boutique style" trust kantoor is. Hierdoor ben je meer bij alle facetten van een klant betrokken. Persoonlijke aandacht en betrokkenheid bij hetgeen de klant doet of voor ogen heeft alsmede goede communicatie met de klant maakt het werk niet alleen leuker en interessanter, maar stelt je ook in staat een betere service te verlenen. De grote verscheidenheid aan klanten en activiteiten maakt dat het werk uitdagend blijft.
Wij ondersteunen onze klanten zo goed mogelijk in een tijd waar veranderingen in wet- en regelgeving steeds complexer worden en wijzigingen elkaar snel opvolgen.
Onze Rotterdamse nuchterheid zorgt ervoor dat, als we er zelf niet uitkomen, wij niet schromen om hulp in te schakelen om voor de klant tot een goede oplossing te komen. Door onze jarenlange ervaring hebben wij een groot netwerk van specialisten op allerlei gebieden tot onze beschikking, waarmee we zorgen dat de klant de beste oplossingen en service krijgt.
Na alle jaren, met vele veranderingen t.a.v. onze sector, werk ik nog steeds met veel plezier voor zowel bestaande langlopende relaties als voor nieuwe klanten. Samen met mijn collega’s, met wie ik reeds vele jaren samenwerk, ben ik er van overtuigd dat wij, als FP Management BV, een toegevoegde waarde kunnen zijn voor onze klanten.
Mijn naam is Ronald Briedé. Na een studie rechten, master privaatrecht, in Utrecht ben ik in 1990 terechtgekomen in de trust. Via diverse omzwervingen, waaronder Price Waterhouse en Docklands Trust & Financial Services BV, ben ik in 2009 met een aantal goede collega’s FP Management BV begonnen. Thuis in het civiele recht en gespecialiseerd in het ondernemingsrecht. Met die kennis houd ik mij bezig met een veelheid aan transacties. Zo adviseer ik onder meer over koopovereenkomsten, het overdragen van activa en het verstrekken van zekerheden. Dat doe ik voor zowel beursgenoteerde instellingen als particuliere cliënten.
Door mij te verdiepen in de wensen en omstandigheden van mijn cliënt, hoop ik tot passende, praktische en duidelijke adviezen te komen waar mijn cliënt direct en concreet verder mee kan.
Waarom de trustomgeving na 30 jaar nog steeds boeit? De menselijke maat. Al onze diensten zijn toegesneden op individuele klanten. Geen telefonische helpdesk, geen FAQ op de website. Iedere klant is uniek en verdient een unieke aanpak!
Mijn naam is Sarwan Doerga-Misier. Ik ben na het afronden van mijn financiële studie in 1999 direct aan de slag gegaan in de trustwereld en heb nu inmiddels ruim 20 jaar ervaring als een financiële trust professional.
Na eerder gewerkt te hebben bij een tweetal trustkantoren ben ik sinds 2010 verantwoordelijk voor de boekhoudafdeling bij FP Management. Met o.a. mijn specialisaties in het voeren van boekhoudingen en samenstellen van jaarrekeningen zorg ik ervoor dat de financiële administraties van onze cliënt-vennootschappen volledig op orde zijn. Daarnaast zorg ik met mijn zeer ruime kennis op het gebied van vennootschapsbelasting, dividendbelasting en met name omzetbelasting dat ook het fiscale aspect correct afgehandeld wordt.
De uitdaging welke de diversiteit en complexiteit van mijn werkzaamheden mij bieden, samen met het persoonlijke contact met onze cliënten, maakt dat ik na 20 jaar nog steeds met plezier in de trust werk.
Mijn naam is Fu Yuan. Na mijn financiële studie in Dordrecht ben ik in 2003 als boekhouder aan de slag gegaan in de trustsector. Na werkzaam te zijn geweest bij een tweetal andere trustkantoren ben ik in 2011 toegetreden tot FP Management BV, waar ik verantwoordelijk ben voor de financiële afdeling.
Door het beheren van verschillende administraties van verschillende entiteiten door de jaren heen heb ik een brede kennis opgebouwd op het gebied van vennootschapsbelasting, BTW, omzetbelasting, WKR en andere aspecten die nodig zijn om onze klanten naar tevredenheid te kunnen bedienen.
Omdat geen enkele dag hetzelfde is, ben ik na 17 jaar met veel plezier nog steeds als professional werkzaam in de trust.
Mijn naam is Caroline Hendriks. Na de MAVO heb ik een opleiding gevolgd bij o.a. Schoevers in Rotterdam. In augustus 1975 ben ik begonnen als administratief medewerkster op een assurantiekantoor. Door de directeur van dit kantoor werd een trustkantoor opgericht in 1974. In 1976 werd mij gevraagd om als secretaresse bij dit trustkantoor te komen werken. Bij dit kantoor heb ik gewerkt tot en met juli 2009 en ben daarna per 1 augustus 2009 begonnen als secretaresse/office manager bij FP Management BV in Dordrecht.
Na bijna 45 jaar te hebben gewerkt in de trustsector mag ik wel zeggen dat het werken in deze sector heel goed bevalt. Een klein en gezellig team binnen ons kantoor dat zorg draagt voor optimale en persoonlijke aandacht voor onze klanten draagt er toe bij dat ik nog steeds met veel plezier werkzaam ben bij FP Management BV.
Mijn naam is Mariska Smith. Na het behalen van de bachelor Rechtsgeleerdheid met de afstudeerrichting Economie aan de Universiteit Leiden, heb ik succesvol de master Privaatrecht aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam afgerond. Aansluitend heb ik een stage gelopen in de advocatuur. Nu ben ik nu werkzaam bij FP Management als Junior Compliance Officer. In deze functie fungeer ik als de interne toezichthouder van FP Management en zorg ik ervoor dat iedereen binnen het team zich aan de geldende wet- en regelgeving houdt.
Wet- en regelgeving op nationaal, supranationaal en internationaal niveau is aan vele veranderingen onderhevig. Het is daarom van belang om als organisatie het interne beleid en de procedures hier snel en effectief op te kunnen aanpassen. De uitdaging in de functie van compliance officer in de dynamische wereld van de trust zit hem in het op een zo een creatief mogelijke manier invulling geven aan de vele wettelijke vereisten en ervoor te waken dat de organisatie en de cliënten compliant zijn.
In de trust hou je je niet alleen bezig met juridische zaken, maar ook met fiscale en boekhoudkundige onderwerpen. Om deze reden zal ik in de nabije toekomst verschillende cursussen gaan volgen met het doel meer gespecialiseerde kennis en kunde te verwerven met betrekking tot de verschillende vakgebieden waar men in de trust mee te maken krijgt. Een cursus om gecertificeerd trust officer te worden, behoort hiertoe.
FP Management hecht veel waarde aan persoonlijk aandacht en klanttevredenheid. Deze waarden zorgen ervoor dat ik op een plezierige manier een uitdagende en veelzijdige functie vervul binnen het team van FP Management.
Door deze website te gebruiken stemt u in met deze disclaimer. FP Management BV spant zich in om de informatie op deze website en de bijbehorende webpagina’s zo volledig, nauwkeurig en actueel mogelijk te laten zijn.
Ondanks deze zorg kan het zijn dat de inhoud onvolledig en/of onjuist is. Alle informatie op deze website is bedoeld voor persoonlijk gebruik. Aan de informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Wijzigingen en typefouten worden voorbehouden.
FP Management aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor schade op welke manier dan ook ontstaan door gebruik, onvolledigheid of onjuistheid van de aangeboden informatie op deze website. De informatie op deze website kan zonder voorafgaande waarschuwing of kennisgeving worden gewijzigd.
Wij spannen ons in om deze website zo veel mogelijk beschikbaar te stellen, maar wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele gevolgen van (tijdelijke) niet-beschikbaarheid.
Het auteursrecht op deze website berust bij FP Management BV of bij derden welke met toestemming dit (beeld)materiaal beschikbaar hebben gesteld aan FP Management BV. Vermenigvuldiging in wat voor vorm dan ook is alleen toegestaan na voorafgaande toestemming door FP Management BV.
Wij, bij FP Management BV, wensen zorgvuldig om te gaan met de persoonsgegevens die wij verzamelen en verwerken.
Hieronder vindt u welke persoonsgegevens wij verzamelen en verwerken en hoe wij daarmee omgaan, alsook welke rechten een betrokkene kan inroepen met betrekking tot de persoonsgegevens die door ons, of door een derde namens ons, worden verwerkt.
Om diensten aan onze cliënten en hun entiteiten te kunnen verlenen, moeten wij bepaalde “Know-Your-Customer (KYC)”-informatie over onze (potentiële) cliënten verzamelen als onderdeel van het cliëntenonderzoek dat wij volgens de wet moeten uitvoeren. In dat kader verzamelen en verwerken wij persoonsgegevens.
Naast onze wettelijke verplichting om bepaalde persoonsgegevens van (potentiële) klanten te verzamelen en te verwerken, kunnen wij ook persoonsgegevens verzamelen omdat we een ander legitiem belang hebben om dat te doen.
Wij kunnen, onder meer, de volgende persoonsgegevens, dan wel (fotokopieën van) documenten houdende persoonsgegevens, verzamelen en verwerken:
Graag wijzen wij erop dat de bovenstaande lijst niet uitputtend is en dat andere informatie benodigd kan zijn alvorens wij diensten kunnen verlenen.
De persoonsgegevens kunnen rechtstreeks door de betrokken persoon zelf of door een tussenpersoon aan ons worden verstrekt. Wij zullen echter ook persoonsgegevens verzamelen door een eigen onderzoek uit te voeren, zulks met behulp van voor het publiek toegankelijke bronnen, zoals kranten, tijdschriften en publicaties op het internet.
Wij zullen de verzamelde persoonsgegevens niet voor andere doeleinden verwerken dan waarvoor de gegevens in eerste instantie zijn verzameld. Wij zullen de verzamelde persoonsgegevens niet langer bewaren dan noodzakelijk is.
Wij zullen de persoonsgegevens die wij hebben verzameld als vertrouwelijk behandelen en wij zullen deze gegevens niet aan derden of aan het grote publiek bekendmaken, indien en voor zover dergelijke gegevens zich nog niet in het publieke domein bevinden.
Wij hebben strikte beveiligingsmaatregelen genomen, zowel technisch als organisatorisch, om de verzamelde gegevens te beschermen. Al onze medewerkers, evenals de medewerkers van de IT-serviceprovider(s) waarmee wij samenwerken, zijn zich geheel bewust van het belang om de persoonsgegevens die ons zijn toevertrouwd te beschermen. Indien van toepassing, zullen wij verwerkersovereenkomsten sluiten met derden die persoonsgegevens voor ons verwerken, om ervoor te zorgen dat deze derden de bescherming van persoonsgegevens net zo serieus nemen als wij dat doen.
Wij kunnen echter persoonsgegevens delen met accountants, compliance-adviseurs, compliance-auditors en andere dienstverleners die wij hebben ingeschakeld om aan ons diensten te verlenen in het kader van onze bedrijfsactiviteiten, alsook met vennootschappen die deel uitmaken van de FP Management BV-groepsstructuur, zelfs als een dergelijke groepsmaatschappij buiten de Europese Unie is gevestigd.
Tevens kunnen wij persoonsgegevens delen met derden (waaronder - doch niet beperkt tot - notarissen, belastingadviseurs, juridische adviseurs, banken, betaalinstellingen, accountants, compliance auditors en compliance-adviseurs}, als zulks bevorderlijk is aan, of vereist is in verband met, de levering van diensten door ons aan een cliënt en/of aan een entiteit van een cliënt, of in verband met de levering van diensten - hetzij administratief, financieel, juridisch of anderszins - aan de cliënt en/of aan de entiteit van de cliënt door een dergelijke derde.
Wij maken u er graag op attent dat in het geval dat wij aan een entiteit van een cliënt diensten verlenen die onder de Wet toezicht trustkantoren 2018 vallen, wij wettelijk verplicht zijn om een (potentiële) volgende aanbieder van soortgelijke diensten desgevraagd informatie te verstrekken over gebleken integriteitsrisico's tijdens de periode dat wij dergelijke diensten hebben verleend. Deze informatie kan persoonsgegevens bevatten van de bij die entiteit betrokken personen, inclusief, in een voorkomend geval, persoonsgegevens met betrekking tot strafrechtelijke veroordelingen en strafbare feiten. Persoonsgegevens zullen worden gedeeld met overheidsinstanties indien wij daartoe wettelijk verplicht zijn. Verder zullen wij persoonsgegevens delen met derden in geval van een geldig gerechtelijk bevel om zulks te doen.
In het geval van een overdracht van persoonsgegevens aan een derde buiten de Europese Unie, zullen wij dergelijke gegevens alleen overdragen als de ontvanger ervan kan waarborgen dat de persoonsgegevens en de rechten van de betrokken personen op een vergelijkbare manier worden beschermd als waartoe men binnen de Europese Unie gehouden zou zijn.
Een betrokkene – dat wil zeggen een persoon wiens persoonsgegevens door ons worden verwerkt - heeft de volgende rechten met betrekking tot haar of zijn persoonsgegevens:
Als u één van de voornoemde rechten wilt inroepen, stuur dan een gemotiveerd verzoek naar:
Naast de hierboven genoemde rechten, heeft u het recht om een klacht in te dienen bij de Nederlandse autoriteit voor de gegevensbescherming met betrekking tot de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken of de manier waarop wij omgaan met uw rechten. De gegevens van de betreffende autoriteit zijn:
Autoriteit Persoonsgegevens
Postbus 93374
2509 AJ DEN HAAG
Telefoonnummer: (+31) - (0) 70 - 888 85 00
Fax: (+31) - (0) 70 - 888 85 01